Často kladené otázky - FAQ
Prečo nám môžete dôverovať?
V biznise sme už viac ako 20 rokov a počas tejto doby sme získali viac ako 25 000 spokojných zákazníkov len na Mataya.sk. Zákazníci našich ďalších obchodov (pyrotechnikažilina.sk, Šarkanovo.sk, Topdraci.cz) sú rovnako spokojní a radi sa k nám vracajú. Ako dôkaz máme aktívny certifikát od Heuréky už niekoľko rokov a dlhodobo si udržujeme kladné hodnotenia.
Aká je doručovacia doba?
Doručovacia doba sa pohybuje v rozmedzí 1 – 3 dni, v závislosti od zvoleného spôsobu doručenia:
- Slovenská pošta – 2 až 3 pracovné dni
- Packeta – 2 až 3 pracovné dni
- Balíkovo – 1 až 2 pracovné dni
- Kuriér DPD – 1 až 2 pracovné dni - 95% objednávok doručených na druhý pracovný deň (platí pre objednávky objednané do zvozu, cca o 14:00)
Zabalíte mi môj produkt bezpečne a kvalitne?
Každý tovar balíme tak, aby prišiel nepoškodený. Väčšinu tovarov balíme do bublinkovej fólie a plastovej obálky. Väčšie alebo krehké zásielky balíme do bublinkovej fólie a následne vkladáme do krabičky.
Ako postupovať pri reklamácii?
Najjednoduchšie je, ak nás kontaktujete ohľadom reklamácie na e-mail: obchod@mataya.sk. Popíšte nám problém a ak je tovar poškodený, pošlite fotografiu poškodenej oblasti.
Sú vaše produkty kvalitné?
Áno. Dodávateľov sme starostlivo vyberali dlhé roky a snažíme sa udržiavať kvalitné produkty naprieč všetkými kategóriami.
Ako prebieha bežná objednávka?
Oznámenie a evidencia
Po objednaní tovaru vám príde e-mail o prijatí objednávky a nám sa zaznamená objednávka do systému. Pri platbe vopred vám zašleme aj potvrdenie o zaplatení.
Expedícia
Ak kuriér zvolenej dopravy ešte neprišiel, snažíme sa vašu objednávku zabaliť v deň jej prijatia. Ak to nie je možné, zabalíme ju na začiatku nasledujúceho pracovného dňa. Po zabalení objednávky vám zašleme e-mail s podacím číslom zásielky.
Nakoniec vám príde oznámenie od kuriérskej spoločnosti o doručení, prípadne heslo na vyzdvihnutie zásielky.